112 Acil Çağrı Merkezi’nin Amacına Uygun Kullanılmaması Ülkemizin En Büyük Problemlerinden Biridir
İçişleri Bakanlığı, Türkiye’de Farklı Acil Yardım Çağrıları İçin Kullanılan 110 İtfaiye, 156 Jandarma, 155 Polis, 112 Sağlık, 177 Orman, 178 Sahil Güvenlik, 122 AFAD Numaralarını ‘112 Acil Çağrı Merkezi’ Altında Topladı
Çalışmanın Amacı Tüm Ekiplerin En Kısa Sürede Olay Yerine Ulaşmasını Sağlamaktır
İzmir 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Dr. Murat Ummak, Kurumun Çalışmaları Hakkında Açıklama Yapıp, Kentin Yıl Boyunca Aldığı Çağrı Rakamlarını Paylaştı
İzmir 112 Acil Çağrı Merkezi’ne Bu Yıl 5 Milyon 640 Bin İhbar Geldi
Dr. Ummak Şunları Söyledi: “Gün Geçtikçe Asılsız Çağrı Oranlarının Düştüğünü Vurguluyoruz”
Dr. Ummak, 112 Çağrı Merkezlerinin Projelerinden Bahsederek Şunları Ekledi: “Eğitimlerimiz Ve Zamana Duyarlı Hareket Ettik”
İzmir 112 Acil Çağrı Merkezi Personeli Duygu Aşıkkaya Gibi Konuşup, Yaptığı Açıklamada Şunları Belirtti: “Her Zaman Hızlı Ve Etkin Bir Şekilde Müdahale Etmeye Hazırız”
Bir yanıt bırakın