
KAYSERİ (İGFA) – Kayseri genelinde ‘Sağlıklı ve kaliteli altyapı’ anlayışı ile insan odaklı hizmet sunan Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, abonelerini dijital çağın kolaylıklarından faydalandırmaya devam ediyor. Web sitesi üzerinden ödeme noktasında da kolaylık tanıyarak her hangi bir şubeye gitmeden abonelerine fatura ödeme, endeks beyanı üzere hizmetleri meselesiz formda sunan KASKİ, artık de ‘Arıza Başvurusu’ ile orijinal bir uygulamayı daha hayata geçirdi.
İçme suyu yahut kanalizasyon arızaları ile ilgili talepleri iletmek için birinci olarak https://kaski.gov.tr adresindeki ana ekrandan ‘Arıza Başvurusu’ tıklanıyor. Açılan sayfada birinci adım olarak başvuran kişi bilgilerini eksiksiz ve hakikat bir halde doldurduktan sonra telefon, doğrulama adımı belirtilen telefon numarasına iletiliyor. Gelen kod ilgili alana girildikten sonra bir sonraki adıma geçiliyor.
Bu kademede adres bilgileri eksiksiz ve yanlışsız bir formda doldurulduktan sonra bir sonraki adıma geçilerek evvel mecburî alanlar dolduruluyor, sonrasında ise ‘onay’ adımına geçiliyor. Son basamakta ise ‘onayla’ butonuna tıklanarak arıza kaydı oluşturma süreci muvaffakiyetle tamamlanmış oluyor. Başka yandan oluşturulan arıza kaydı ile ilgili etaplar talep sahibinin sisteme girdiği cep telefon numarasına bilgilendirme bildirisi şeklinde iletiliyor.
Kaynak: İGF Haber Ajansı
Bir yanıt bırakın